Для медичних кабінетів

Doctor Eleks для медичних кабінетів — це хмарне рішення для медичних закладів до 10 робочих місць.

Система включає в себе низку модулів, які охоплюють всі аспекти роботи медичного закладу: адміністрування, реєстрацію, фінанси, управління контрагентами, роботу лікарів, документообіг, обслуговування пацієнтів, управління завданнями, комунікацію, формування звітів та інші. Відстежуйте фінансовий стан медичного закладу та контролюйте оплату медичних послуг.

В Doctor Eleks є можливість інтегруватися з діагностичним обладнанням, лабораторіями, системами оплати, фіскальними реєстраторами, IP-телефонією та SMS-сервісами. Це дозволяє оптимізувати процеси та спрощує ведення медичної практики, надавати кращий сервіс для пацієнтів

Рішення Doctor Eleks Медичний кабінет вже використовується понад 200 медичних установ.

Doctor Eleks дозволяє автоматизувати багато рутинних операцій, таких як запис пацієнтів, облік медичних послуг, виписування рецептів і формування звітів. Це допомагає зменшити кількість адміністративних завдань і заощадити час персоналу. МІС допомагає відстежувати історії пацієнтів, рецепти, результати аналізів і облік медичних процедур. Це робить медичний процес більш точним і забезпечує надання високоякісної медичної допомоги.

 

Чому малий та середній медичний бізнес обирають Doctor Eleks?

  • Швидке налаштування та початок роботи клініки в системі
  • Надійне зберігання даних у хмарі
  • Функціонал для онлайн-консультацій
  • Особистий кабінет лікаря та пацієнта
  • Зручна довідкова система та контакт-центр
  • Готові шаблони та звіти

 Посилання на сайт з інформацією про вартість, про можливі інтеграції та сервіси:
 https://doctor.eleks.com/landings/dlja-medichnih-kabinetiv

Посилання на відео про медичний кабінет:
https://www.youtube.com/watch?v=rmc9QzP7G_o&list=PLRZYZC8J4Np8BTpR5YK_9rghqKK2GNpss&ab_channel=DoctorEleks